poniedziałek, 25 lutego 2013

Od Mrs. Armie

Hejka, tu Mrs. Armie. Dawno tu nie zaglądałam. No dobra, wcale. Ostatnio zaczęłam grać w grę Bite Fight. Zdecydowanie wolę wilkołaki niż wampiry. Mój nick to Treure. Jeżeli i wy lubicie przygody, walki i niesamowite stworzenia wejdźcie:
http://bitefight.pl/game/index/?presrv=102&fatherId=48064
Ach, jeszcze jedno, napisałam dwa wierszyki w temacie tej gry, to znaczy ''wampiry - wilkołaki''.

Bez nazwy:

 W głębi lasu ciemnego
Coś spłoszyło czarną wronę,
Coś strasznego, coś mrocznego.
Wyjąc w księżyca stronę.

Słyszę skowyt i broni brzęk
Krzyczę biegając między ciałami.
To dla mnie codzienny dźwięk:
Walki pomiędzy rasami. 



Oraz ''Wilkołactwo'':

 Pędzę w las przed siebie
Klątwą straszną zarażona,
Nim księżyc stanie na niebie
I weźmie mnie w ramiona.

Na próżno szukam ucieczki
By zmienić przeznaczenie.
Gdy dotrę do krzaka porzeczki
W bestię się przemienię.

Już czuję blask miesiąca.
Nie ma już dla mnie ratunku,
Pojawia się we mnie żądza
Zabicia innego gatunku.

Ból przeszywa mnie na wskroś,
Przybieram kształt nowy.
Już zmieniłam się w ''to coś''.
Czas rozpocząć nocne łowy.


Mam nadzieję, że się podobało. I jeszcze super nuta: 
 http://www.youtube.com/watch?v=EDbSaUOjKwU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz